اخبار داغ

۲۹ آذر پرسپولیس مثل استقلال ۲۹سال پیش!

تقدیر در قطر برای پرسپولیس در ۲۹مین روز آذر اگر مثل آبی ها در ۲۹ سال قبل باشد جنون را به خانه های ایرانی خواهد آورد به گزارش تجهیز نیوز ساعاتی به آغاز نبرد فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر نمانده است ،نبردی که می تواند یک تیم ایرانی را بعد از سال ها به […]

اشتراک گذاری
29 آذر 1399
115 بازدید
کد مطلب : 15251

تقدیر در قطر برای پرسپولیس در ۲۹مین روز آذر اگر مثل آبی ها در ۲۹ سال قبل باشد جنون را به خانه های ایرانی خواهد آورد

به گزارش تجهیز نیوز ساعاتی به آغاز نبرد فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر نمانده است ،نبردی که می تواند یک تیم ایرانی را بعد از سال ها به بام باشگاه های آسیا برساند .پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی امروز در حالی در قطر به مصاف هم خواهند رفت که فوتبال ایران از ۲۹آذر خاطره فراموش نشدنی به یاد دارد. روزی که استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا به مصاف الریان در مرحله نیمه نهایی رفته بود و تا دقیقه ۸۷ با یک گل از این تیم در قطر که میزبان رقابت ها بود عقب افتاده بود. منصور پورحیدری در دقیقه ۸۰ بازی عبدالعلی چنگیز به زمین آورد و استقلال در حالی که در زمین الریانی ها خیمه زده بود با گل های دقیقه ۸۷ و ۸۹چنگیز و عباس سرخاب کامبک زد و به فینال رسید . خوشحالی شاهرخ بیانی با مشت های گره کرده برابر هواداران قطری منجر به اخراج او شد تا آبی ها بدون او و قلعه نویی مصدوم فینال را در حالی که با تک گل امیر هاشمی مقدم از الهلال جلو بودند به نماینده عربستان در ضربات پنالتی ببازند و از رسیدن به سومین ستاره آسیایی باز بمانند.

امروز سالروز آن بازی است و دیگر نماینده کشورمان پرسپولیس باید در قطر برای قهرمانی در آسیا بجنگد. اگر تاریخ برای فوتبال ایران تکرار شود و تیم یحیی در قطر پیروز شود پرسپولیس به عنوان سومین تیم ایرانی به افتخار قهرمانی در آسیا خواهد رسید و اولین تیمی خواهد بود که لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *