اخبار داغ

چشم امید پرسپولیسی‌ها به سوباسا (عکس)

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً از توپ دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که قرار است امروز در دوحه قطر برگزار شود، رونمایی کرد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چند از دو سال قبل شرکت مولتن به عنوان اسپانسر تامین‌کننده توپ رسمی کلیه رقابت‌های کنفدراسیون فوتبال برگزیده شده اما طبق […]

اشتراک گذاری
29 آذر 1399
119 بازدید
کد مطلب : 15244

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً از توپ دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که قرار است امروز در دوحه قطر برگزار شود، رونمایی کرد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چند از دو سال قبل شرکت مولتن به عنوان اسپانسر تامین‌کننده توپ رسمی کلیه رقابت‌های کنفدراسیون فوتبال برگزیده شده اما طبق قراردادی که میان مولتن و AFC منعقد شده، کنفدراسوین فوتبال آیا حق دارد تا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از توپ‌های آدیداس استفاده کند. در واقع مولتن نماینده تولیدکننده و توزیع‌کننده توپ‌های آدیداس در آسیا است. آن‌هم در شرایطی که پیش از این رقیب تجاری آدیداس یعنی نایکی به مدت ۱۳ سال شریک تجاری AFC به شمار می‌رفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز از توپ رسمی مسابقه فینال لیگ قهرمانان که در دوحه بین پرسپولیس و اولسان هیوندای برگزار می‌شود، رونمایی کرد؛ توپ که از سوی شرکت آدیداس «سوباسا» نام گرفته است؛ باید دید توپ سوباسا فردا برای کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای می‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند و جام را به آن‌ها هدیه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *