اخبار داغ

مظفری زاده: پنالتی به سود پرسپولیس رخ نداد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: تصمیمات تیم داوری در نتیجه مسابقه تاثیرگذار نبود. به گزارش تجهیز نیوز سعید مظفری زاده درباره قضاوت داور دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: عبدالرحمان جاسم از قطر و تیم قطری داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا در مجموع اشتباه تاثیرگذاری را در […]

اشتراک گذاری
29 آذر 1399
203 بازدید
کد مطلب : 15376

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: تصمیمات تیم داوری در نتیجه مسابقه تاثیرگذار نبود.

به گزارش تجهیز نیوز سعید مظفری زاده درباره قضاوت داور دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: عبدالرحمان جاسم از قطر و تیم قطری داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا در مجموع اشتباه تاثیرگذاری را در نتیجه مسابقه نداشتند. صحنه هایی که از چشم داور بازی دور مانده بود، نهایتا از طریق کمک داور ویدیویی که خمیس محمد قطری این وظیفه را برعهده داشت، به داور بازی اطلاع داده شد.


وی افزود: در جریان بازی اتفاق خاصی به جز آن سه صحنه ای که به VAR مراجعه شد، نداشتیم. در دو صحنه پنالتی علیه پرسپولیس اعلام شد که در هر دو صحنه کمک داور ویدیویی تصمیم درستی گرفت. در صحنه اول احمد نورالهی با بی احتیاطی پشت پای بازیکن حریف را زد. در صحنه دوم نیز خطای هند شیری کاملا واضح بود. در صحنه سومی که به VAR مراجعه شد، تصمیم داور برای ادامه بازی صحیح بود چون آنجا خطایی روی نورالهی رخ نداد.


مظفری زاده در پایان گفت: کمک داور دوم مسابقه در یک صحنه اشتباهی در اعلام آفساید کرد، اما چون توپ به بیرون رفته بود، داور بازی را ادامه داد. همانطور که گفتم تیم داوری در نتیجه مسابقه تاثیرگذار نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *