اخبار داغ

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، همدان، اردبیل، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت. وی ادامه‌داد: بارش‌ها به‌تدریج از عصر امروز به استان‌های قم، البرز، تهران و قزوین کشیده می‌شود. کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، چهارمحال و […]

اشتراک گذاری
26 آذر 1399
90 بازدید
کد مطلب : 14943

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، همدان، اردبیل، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

وی ادامه‌داد: بارش‌ها به‌تدریج از عصر امروز به استان‌های قم، البرز، تهران و قزوین کشیده می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه و استان مرکزی، اختلال در تردد جاده‌ای، جاری شدن روان‌آب و تاخیر و لغو پروازها پیش‌بینی می‌شود. 

به گفته وی، ثبات شرایط جوی در کلان‌شهرها که موجب افزایش آلودگی هوا شده امروز هم ادامه می‌یابد، اما هوای تهران از عصر امروز بارانی می‌شود.

گودرزی بیان‌داشت: از اوایل روز جمعه نیز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و شمال به کشور، بارش‌ها این مناطق را فرا می‌گیرد و غرب ایران مجدد بارانی می‌شود.

وی گفت: آسمان تهران امروز ابری و بعدازظهر همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود و بارندگی در پایتخت تا فردا ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *