اخبار داغ

رئیس کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مقابله با کرونای اهواز خبر داد:

نمره منفی در کارنامه “افشین حیدری” به دلیل نظارت ضعیف بر باشگاه‌ها، رییس کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مقابله با کرونای اهواز گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به علت نظارت نداشتن بر فعالیت باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی، نمره منفی گرفته است. حسن احمدی اظهار کرد: به رغم مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر نظارت […]

اشتراک گذاری
26 آذر 1399
58 بازدید
کد مطلب : 15011

نمره منفی در کارنامه “افشین حیدری” به دلیل نظارت ضعیف بر باشگاه‌ها،

رییس کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مقابله با کرونای اهواز گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به علت نظارت نداشتن بر فعالیت باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی، نمره منفی گرفته است.

حسن احمدی اظهار کرد: به رغم مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر نظارت بر باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، تعداد زیادی از باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی اهواز برخلاف دستورالعمل‌های ستاد کرونا عمل کرده‌اند و نظارت این اداره‌کل بر این باشگاه‌ها در روزهای بحرانی کرونا بسیار ضعیف بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، معاون برنامه برنامه ریزی فرماندار اهواز ادامه داد: به علت نظارت ضعیف اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بر باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، این اداره‌کل نمره منفی گرفت.

سه‌شنبه شب نیز یک مجتمع ورزشی به علت برگزاری جشن عروسی، از سوی اداره اماکن خوزستان پلمب شد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *