اخبار داغ

جلسه فوری AFC برای حضور هواداران در فینال لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا امشب در خصوص جزئیات حضور هواداران در دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ تصمیم نهایی را می گیرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به حضور تماشاگران برای دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گرفته است تا دیدار شنبه هفته آینده تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی با توجه […]

اشتراک گذاری
26 آذر 1399
48 بازدید
کد مطلب : 14995

کنفدراسیون فوتبال آسیا امشب در خصوص جزئیات حضور هواداران در دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ تصمیم نهایی را می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به حضور تماشاگران برای دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گرفته است تا دیدار شنبه هفته آینده تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی با توجه به پاندمی ویروکرونا با ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه الجنوب برگزار شود.

تصمیمی که اعتراض مسئولان نماینده کره جنوبی را به همراه داشته است. مدیر اجرایی این باشگاه نبود هوادار برای این تیم در کشور قطر و دوری مسافت طولانی کره جنوبی با میزبان را علت اصلی مخالفت اولسان با این موضوع عنوان کرده است. این در حالی است که مسئولان پرسپولیس از این موضوع استقبال کرده‌اند.

همچنین مسئولان اجرایی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهان حضور هوادار برای این دیدار از بین شهروندان قطری است اما تصمیم قطعی در خصوص این موضوع و جزئیات آن قرار است در نشست اضطراری امروز افسران اجرایی بازی‌ها با مسئولان دو باشگاه اعلام شود.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هفته آینده با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *