اخبار داغ

افزایش ذخیره‌سازی آمریکا قیمت نفت را کاهش داد

قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۷ و ۵۱ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۲۶ آذرماه) با ۱۱ سنت کاهش به ۵۰ دلار و ۶۵ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۹ سنت کاهش به ۴۷ دلار و ۵۳ سنت رسید. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری رویترز از سنگاپور، قیمت نهایی شاخص نفت خام […]

اشتراک گذاری
26 آذر 1399
39 بازدید
کد مطلب : 14779

قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۷ و ۵۱ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۲۶ آذرماه) با ۱۱ سنت کاهش به ۵۰ دلار و ۶۵ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۹ سنت کاهش به ۴۷ دلار و ۵۳ سنت رسید.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری رویترز از سنگاپور، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز سه‌شنبه (۲۵ آذرماه) ۵۰ دلار و ۷۶ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۴۷ دلار و ۶۲ سنت بود.

قیمت نفت امروز با افزایش غیرمنتظره ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا کاهش یافت و سرمایه‌گذاران همچنان نگران تضعیف تقاضای سوخت در پی تشدید قرنطینه‌ها در اروپا برای مقابله با ویروس کرونا بودند.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار شرکت تجاری اوندا در نیویورک در این باره گفت: قیمت نفت خام پس از آنکه مؤسسه نفت آمریکا (API) برای  دومین هفته پیاپی افزایش ذخیره‌سازی ایالات متحده را اعلام کرد، کمی کاهش یافت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *