اخبار داغ

وقوع انفجار در یک نفتکش در بندر «جده» عربستان

منابع رسانه‌ای از وقوع انفجار در یک نفتکش در آب های بندر شهر «جده» واقع در غرب عربستان خبر داده و اعلام کردند که این حادثه روز گذشته رخ داده است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از العهد، یک انفجار در یک نفتکش در آب‌های بندر شهر «جده» واقع در غرب عربستان سعودی […]

اشتراک گذاری
24 آذر 1399
37 بازدید
کد مطلب : 14440

منابع رسانه‌ای از وقوع انفجار در یک نفتکش در آب های بندر شهر «جده» واقع در غرب عربستان خبر داده و اعلام کردند که این حادثه روز گذشته رخ داده است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از العهد، یک انفجار در یک نفتکش در آب‌های بندر شهر «جده» واقع در غرب عربستان سعودی به وقوع پیوسته است. مقامات سعودی عنوان کرده‌اند که این انفجار روز گذشته رخ داده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون مقامات عربستان سعودی و نیز رسانه‌های این کشور جزئیاتی از وقوع انفجار مذکور اعلام نکرده‌اند.

طبق آخرین اخبار، مقامات عربستان سعودی از کشتی‌های حاضر در محل حادثه خواسته‌اند تا برای تردد احتیاط کنند. رسانه‌های عربستان سعودی اعلام کرده‌اند که تحقیقات پیرامون انفجار و علل وقوع آن آغاز شده است.

مقامات عربستان سعودی تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی در خصوص انفجار رخ داده در بندر شهر جده نکرده‌اند.

گفته می شود انفجاری که در آب های ساحلی شهر جده عربستان رخ داده، در یک نفتکش انگلیسی بوده است. شرکت ترابری انگلیس «بی.دبلیو» اعلام کرده است که ۲۲ خدمه کشتی بی دبلیو در انفجار مذکور آسیبی ندیده اند. 

برخی منابع عنوان کرده اند که کشتی مذکور حامل پرچم عربستان سعودی بوده است. از سوی دیگر، در خصوص احتمال نشت نفت از محل انفجار نیز هشدارهایی داده شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *