اخبار داغ

بررسی «نقش زن در مدیریت اقتصادی خانواده در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در خوزستان

نشست «نقش زن در مدیریت اقتصادی خانواده در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور حجت‌الاسلام سلطانی، مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی به‌صورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه در اهواز، به مناسبت هفته پژوهش نشستی با عنوان «نقش زن در مدیریت اقتصادی خانواده در […]

اشتراک گذاری
24 آذر 1399
65 بازدید
کد مطلب : 14501

نشست «نقش زن در مدیریت اقتصادی خانواده در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور حجت‌الاسلام سلطانی، مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی به‌صورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه در اهواز، به مناسبت هفته پژوهش نشستی با عنوان «نقش زن در مدیریت اقتصادی خانواده در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور حجت‌الاسلام سلطانی مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی به‌صورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سلطانی، مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی با اشاره به انحراف و انحطاط جوامع غربی اظهار داشت: تمدن غربی باعث انحراف و انحطاط بشریت از مسائل انسانی و ایجاد مشکلات فرهنگی، اقتصادی، ایمانی و فکری برای مردم شده است.

وی افزود: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید مقام معظم رهبری به تمدن سازی و جوان‌گرایی و رسیدن به این آرمان بزرگ انقلاب اسلامی، باید تمدن اسلامی را جایگزین تمدن غربی کرد.

حجت‌الاسلام سلطانی، راه این جایگزینی را تربیت فرزندان صالح به‌وسیله مادران دانست و بیان کرد: زنان و مادران باایمان و معتقد به خدا برای رسیدن به این مطلب نقش تعیین‌کننده دارند و می‌توانند این مسئله را تحقق نمایند.

وی در ادامه گفت:زنان و مادران می‌توانند با فراهم کردن فضایی مناسب و با اعتقاد به رزاقیت خداوند در سایه تلاش و به‌دوراز چشم و هم‌چشمی و بدون آوردن فشار بر همسر خود و جلوگیری از اسراف، فرزندانی قناعت مدار و با لقمه حلال تربیت‌کرده که وقتی وارد جامعه شوند بدون توجه به مطامع دنیوی و رشوه و… بتوانند گذر زندگی نموده و در جهت فرمایش مقام معظم رهبری که ایجاد تمدن اسلامی است تلاش نمایند. 

مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، در پایان تأکید کرد: مادران در خانواده بیشترین نقش فرهنگی و اقتصادی را داشته و می‌توانند فرزندان را قناعت مدار تربیت کنند و نظام اقتصادی سالمی را در خانواده حاکم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *