اخبار داغ

زیرساخت‌های خدمت‌رسانی درمانی در سرخس توسعه می‌یابد

عملیات اجرایی هلی پد اورژانس هوایی همسو با توسعه زیرساخت‌های خدمت‌رسانی درمانی در محل بیمارستان لقمان شهرستان سرخس با حضور مسئولان این شهرستان و مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد آغاز شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در این باره […]

اشتراک گذاری
23 آذر 1399
121 بازدید
کد مطلب : 14224

عملیات اجرایی هلی پد اورژانس هوایی همسو با توسعه زیرساخت‌های خدمت‌رسانی درمانی در محل بیمارستان لقمان شهرستان سرخس با حضور مسئولان این شهرستان و مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد آغاز شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در این باره گفت: با توجه به فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهرستان سرخس با مرکز استان و همچنین با توجه به اینکه جاده سرخس به مشهد پیچ‌ و ناهمواری‌های زیادی دارد، برای شتاب‌بخشی در بهبود درمان و استفاده بیماران از خدمات درمانی مناسب به‌ویژه در شرایط اضطراری، ایجاد زیرساخت و زمینه استفاده از اورژانس هوایی ضروری بود که عملیات اجرایی این پروژه روز جمعه (۲۱ آذرماه) آغاز شد.

وی تصریح کرد: این طرح برای توسعه زیرساخت‌های خدمت‌رسانی درمانی در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۵ میلیارد ریال و در مدت زمان دو ماه تکمیل می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *