اخبار داغ

خبر خوش وزیر بهداشت/ موج سوم کرونا مهار شد/ ‌آینده بسیار روشن‌تری در مقابله با کرونا خواهیم داشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مهار موج سوم کرونا ‌خبر داد و گفت: خوشبختانه به‌لطف خداوند و همگرایی و هم‌فکری بین همه نیروهای نظام این مهم اتفاق افتاد‌. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم سعید نمکی امشب در بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه به‌لطف خداوند […]

اشتراک گذاری
23 آذر 1399
99 بازدید
کد مطلب : 14240

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مهار موج سوم کرونا ‌خبر داد و گفت: خوشبختانه به‌لطف خداوند و همگرایی و هم‌فکری بین همه نیروهای نظام این مهم اتفاق افتاد‌.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم سعید نمکی امشب در بدو ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه به‌لطف خداوند و همگرایی و هم‌فکری که بین همه نیروهای نظام اتفاق افتاد و همراهی مردم شریف استان، خوشبختانه ما امروز می‌توانیم بگوییم که موج سوم سهمگین کرونا را مهار کرده‌ایم.

وی افزود: ما به‌سمت مرگ‌های بسیار کمتر از آنچه امروز در کشور گزارش می‌شود می‌رویم و آینده روشن‌تری را در مبارزه با کرونا خواهیم داشت که من فردا در ستاد ملی مفصل‌تر عرض خواهم کرد.

به گزارش تجهیز نیوز، افتتاح ۶۴ پروژه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در یازدهمین پویش ملی ره سلامت، شرکت در جلسه مدیریت استانی بیماری کرونا و ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس از جمله برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *