اخبار داغ

خبر خوب برای تیم ملی فوتبال ایران/ میزبانی در «آزادی» ادامه دارد

با اعلام یک عضو فدراسیون فوتبال بحرین، تیم ملی فوتبال این کشور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ایران می‌رود. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مهر بعد از شیوع ویروس کرونا دیدارهای برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا تا فروردین ۱۴۰۰ به تعویق افتاد. در همین […]

اشتراک گذاری
22 آذر 1399
46 بازدید
کد مطلب : 14067

با اعلام یک عضو فدراسیون فوتبال بحرین، تیم ملی فوتبال این کشور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ایران می‌رود.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از مهر بعد از شیوع ویروس کرونا دیدارهای برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا تا فروردین ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.

در همین رابطه نگرانی‌ها برای تیم ملی فوتبال ایران دو چندان بود چرا که از یک سو ایران سه بازی خانگی با هنگ کنگ، بحرین و عراق در پیش دارد و از سوی دیگر بحث احتمال برگزاری دیدارها به صورت متمرکز در یک کشور و یا گرفتن میزبانی از کشورمان به خاطر شرایط کرونایی مطرح شده بود.

با این حال اظهارنظر یک عضو فدراسیون فوتبال بحرین خیال تیم ملی ایران را راحت کرده و این اطمینان را می‌دهد که تیم کشورمان از میزبانی در دیدارهای حساس پیش رو که به تمام امتیازاتش برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نیاز دارد، محروم نخواهد بود.

این عضو فدراسیون فوتبال بحرین در گفتگو با سایت عربی زبان «کوره» تاریخ و محل برگزاری بازی‌های تیم ملی این کشور را اعلام کرد که بر این اساس، بحرین روز ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران می‌رود.

شرایط ایران در جدول گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی چندان مناسب نیست. در این جدول، عراق با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و بحرین با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تیم ملی کشورمان هم که با هدایت مارک ویلموتس دو باخت به عراق و بحرین داد و دو برد مقابل هنگ کنگ و کامبوج کسب کرد، با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد، باید در بازی‌های برگشت به پیروزی برسد.

هدایت تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر بر عهده دراگان اسکوچیچ است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *