اخبار داغ

قیمت خدمات صدور گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه تعیین شد

هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی، بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه را تعیین کرد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیئت وزیران روز یکشنبه (۱۶ آذرماه) قیمت خدمات صدور گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه را تعیین کرد که بر این اساس، […]

اشتراک گذاری
18 آذر 1399
82 بازدید
کد مطلب : 13598

هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی، بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه را تعیین کرد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیئت وزیران روز یکشنبه (۱۶ آذرماه) قیمت خدمات صدور گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه را تعیین کرد که بر این اساس، نرخ آزمون آلایندگی و ایمنی برای خودروهای سبک بنزین‌سوز و دوگانه‌سوز ۴۷۰ هزار ریال، خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین گازوئیل‌سوز و گازسوز ۷۱۶ هزار ریال و موتورسیکلت‌های بنزین‌سوز ۱۲۰ هزار ریال تعیین شد.

قیمت دریافتی برای بازرسی چشمی قطعات و تجهیزات گازسوز (به جز مخزن) برای خودروهای سبک دوگانه‌سوز و خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین گازسوز مبلغ ۱۲۵ هزار ریال تعیین شد.

هیئت وزیران همچنین قیمت خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودروها و موتورسیکلت‌ها برای هربار مراجعه بعدی ظرف ۱۵ روز پس از مراجعه نخست را برای خودروهای سبک ۱۰۰ هزار ریال، خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین ۱۲۰ هزار ریال و برای موتورسیکلت‌ها مبلغ ۲۰ هزار ریال تعیین کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *