اخبار داغ

کاهش محدودیت‌های سفر در بیشتر مقاصد گردشگری جهان

بر اساس جدیدترین گزارش سازمان جهانی گردشگری، شمار کشورهایی که مرزهای‌شان را به روی گردشگران بین‌المللی بسته‌اند همچنان رو به کاهش است. به گزارش ایسنا، جدیدترین گزارش سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) نشان می‌دهد ۷۰درصد از مقاصد گردشگری جهان محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده‌اند و از هر چهار مقصد فقط یک مقصد […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
32 بازدید
کد مطلب : 13524

بر اساس جدیدترین گزارش سازمان جهانی گردشگری، شمار کشورهایی که مرزهای‌شان را به روی گردشگران بین‌المللی بسته‌اند همچنان رو به کاهش است.

به گزارش ایسنا، جدیدترین گزارش سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) نشان می‌دهد ۷۰درصد از مقاصد گردشگری جهان محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده‌اند و از هر چهار مقصد فقط یک مقصد همچنان به طور کامل به روی گردشگران خارجی بسته است.

نتایج تحقیقات جدید سازمان جهانی گردشگری نشان می‌دهد تا یکم نوامبر ۱۵۲ مقصد محدودیت‌های گردشگری ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده‌اند که شمار چنین مقاصدی در یکم سپتامبر ۱۱۵ مورد گزارش شده بود.

گزارش جدید نشان می‌دهد کشورهای اروپایی بیشترین آمار کاهش و یا لغو محدودیت‌های گردشگری را به خود اختصاص داده‌اند. آمریکا و آفریقا و خاورمیانه نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

کشورهای آسیا و اقیانوسیه کمتر به کاهش محدودیت‌های مسافرتی اقدام کرده‌اند و آمار مقاصدی که مرزهای‌شان را به طور کامل به روی گردشگران خارجی بسته‌اند در این مناطق بیشتر است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *