اخبار داغ

رشد ۲۵ درصدی صادرات پوشاک در پنج ماه

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت گفت: صادرات صنعت پوشاک طی پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد داشته است. به گزارش تجهیز نیوز افسانه محرابی در مصاحبه‌ای با رادیو اقتصاد اظهار داشت: صنعت نساجی و پوشاک یک صنعت با اهمیت بالا در ایران […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
33 بازدید
کد مطلب : 13280

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت گفت: صادرات صنعت پوشاک طی پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجهیز نیوز افسانه محرابی در مصاحبه‌ای با رادیو اقتصاد اظهار داشت: صنعت نساجی و پوشاک یک صنعت با اهمیت بالا در ایران و جهان است. این صنعت در بحث اشتغال افزایی، ایجاد ارزش افزوده بالا، توسعه صادرات، خلق ثروت، پویایی اقتصادی، ارز آوری و بسیاری موارد دیگر نقش آفرین است.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این صنعت در شرایط تحریمی می‌تواند کمک بزرگی برای کشور باشد. صادرات صنعت پوشاک طی پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه تحریم صنعت نساجی از ۲۰ فروردین امسال از سوی دشمنان کلید خورد، افزود: اقدامات زیادی از جمله تأمین مواد اولیه در جهت اینکه تحریم صنعت مزبور را دچار مشکل نکند در کشور انجام شده است. خوشبختانه با توجه به تلاش‌های صورت گرفته همه شاهد روند رو به رشد در زمینه تولید پارچه و دیگر ملزومات مورد نیاز برای تولید پوشاک در کشور هستند. مضاف بر اینکه وزارت صمت در زمینه واردات مواد اولیه صنایع نساجی و پوشاک هرگونه همکاری و مساعدتی که لازم بوده تاکنون انجام داده است.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کشور طی دو سال گذشته در زمینه تولید و صادرات پوشاک جهش خوبی داشته است.

وی ضمن اشاره به تشکیل شورایعالی برندهای پوشاک در کشور، افزود: برند سازی در تمامی کالاهای ایرانی به خصوص پوشاک یک ضرورت است. توسعه برندسازی در حوزه پوشاک باید بیش از گذشته در کشور مورد توجه باشد.

محرابی یادآورشد: صنعت ایران پوشاک طی چند سال اخیر در بحث برندینگ، مدلینگ، طراحی، مارکتینگ، مهندسی فروش و غیره نیز پیشرفت‌های خوبی را تجربه کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *