اخبار داغ

اضافه شدن نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی و انعطاف‌پذیر به گجت های پوشیدنی و لباس ها

نمایشگر ساخته شده توسط شرکت Plastic Logic قابل انعطاف بوده و می تواند در گجت های پوشیدنی یا لباس مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تکنا، نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی با همکاری دو شرکت Plastic Logic و E Ink  طراحی شده و قرار است از آن در گجت های […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
57 بازدید
کد مطلب : 13411

نمایشگر ساخته شده توسط شرکت Plastic Logic قابل انعطاف بوده و می تواند در گجت های پوشیدنی یا لباس مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از تکنا، نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی با همکاری دو شرکت Plastic Logic و E Ink  طراحی شده و قرار است از آن در گجت های پوشیدنی استفاده شود. این نمایشگر ۲.۱ اینچی قادر است رنگ های قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید و مشکی را با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۴۶ نمایش دهد. در این نمایشگر از پلاستیک استفاده شده که قابلیت انعطاف داشته و به فناوری ACeP مجهز شده است. فناوری رنگی ACeP در نمایشگر های تبلیغاتی صنعتی به کار می رود و هنگام نمایش جوهر الکترونیک نیاز به هیچ برق مصرفی ای ندارد.

 این نمایشگر مصرف برق ناچیزی حین تازه سازی دارد و همچنین به بک لایت نیز نیاز نخواهد داشت. پیش از این، از این نمایشگر در محصولاتی مانند گوشی موبایل استفاده شده است. به عنوان مثال شرکت اونیکس موبایل اندرویدی با نمایشگر جوهر الکترونیک عرضه کرده بود. همچنین شرکت E Ink نیز نوعی کتابخانه الکترونیکی تاشو مجهز به این نمایشگر رونمایی کرد.

منبع: تکنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *