اخبار داغ

۲ هزار خودرو در گیلان به‌صورت رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از گازسوز کردن ۲ هزار خودرو در این استان خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، کوروش بالادست با اشاره به زمان اجرای این طرح (۲۴ خردادماه امسال) گفت: از زمان آغاز این طرح تاکنون ۲ هزار […]

اشتراک گذاری
16 آذر 1399
37 بازدید
کد مطلب : 13131

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از گازسوز کردن ۲ هزار خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، کوروش بالادست با اشاره به زمان اجرای این طرح (۲۴ خردادماه امسال) گفت: از زمان آغاز این طرح تاکنون ۲ هزار خودرو در گیلان گازسوز شد و این رقم حاکی از افزایش ۳۳ درصدی اجرای این طرح نسبت به ماه گذشته و ۶ درصدی نسبت به هفته گذشته است.

وی با اعلام اینکه این تعداد خودرو با نصب مخزن و کیت مخصوص، دوگانه‌سوز شده‌اند، افزود: تعداد ۸۰۴ خودرو نیز در مرحله تأیید و در صف انتظار برای اجرای این طرح هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از مالکان خودروهایی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند و متقاضی استفاده از طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی هستند خواست هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فرآیند ثبت نام خود در سامانه  GCR.NIOPDC.IR  اقدام کنند.

بالادست با تشکر از همراهی همه سازمان‌هایی که درباره اطلاع‌رسانی به‌موقع اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با این شرکت همکاری داشتند، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در سطح استان به‌ویژه در میدان‌های اصلی، مکان‌های پرتردد خودروها و در جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *