اخبار داغ

نفت مسجدسلیمان میزبان نصف‌ جهان

نفت مسجدسلیمان به دنبال کسب اولین سه امتیاز خانگی در مقابل زردپوشان نصف جهان صف‌آرایی می‌کنند. ابراهیم متین‌سیرت هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی فردا با برگزاری سه دیدار کلید می‌خورد که، نفتی‌های دیار بختیاری هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند‌. این تیم چهار دیدار گذشته را با سه تساوی و یک شکست پشت سر […]

اشتراک گذاری
16 آذر 1399
48 بازدید
کد مطلب : 13048

نفت مسجدسلیمان به دنبال کسب اولین سه امتیاز خانگی در مقابل زردپوشان نصف جهان صف‌آرایی می‌کنند.

ابراهیم متین‌سیرت

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی فردا با برگزاری سه دیدار کلید می‌خورد که، نفتی‌های دیار بختیاری هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند‌. این تیم چهار دیدار گذشته را با سه تساوی و یک شکست پشت سر گذشته است. کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول،‌ برازنده نفتی‌های مسجدسلیمان نیست.

در مقابل تیم سپاهان اصفهان که در چند دوره اخیر لیگ برتر، از روزهای اوج فاصله گرفته است، محرم نویدکیا را بر روی نیمکت مربیگری خود می‌بیند. نویدکیا که یکی از یاران وفادار تیم سپاهان لقب گرفته بود، در لباس مربیگری اولین لیگ را تجربه می‌کند. وضعیت این تیم در جدول ،‌ نسبت به نفت بهتر است و از چهار دیدار گذشته‌ی خود، ۷ امتیاز کسب کرده و بر جایگاه ششم تکیه زده است.

از نکات قابل توجه این دیدار، تجربه اول هر دو مربی در مقام سرمربی است. مجتبی حسینی که بیش از این در تیم‌های مختلف همچون: نساجی، صبای قم، ذوب آهن، پرسپولس و مس کرمان نقش کمک را ایفا می‌کرد، آمده است، توانمندی خود را در کسوت سرمربی نشان دهد. در مقابل نوید کیا، که به یکباره و با تکیه بر اعتماد مدیران سپاهان اصفهان،‌ در راس کادر مربیگری حاضر شده است، قصد دارد،‌یکبار دیگر سپاهانی که تجربه حضور در دیدار نهایی آسیا را در کارنامه دارد، به روزهای اوج برگرداند.

اهمیت کسب سه امتیاز برای نفت مسجدسلیمان برای کسب اولین سه امتیاز و جدا شدن از انتهای جدول، و سپاهان اصفهان برای حرکت به سمت بالای جدول،‌انگیره‌ی بازیکنان دو تیم را دو چندان می‌کند‌. شیوع کرونا و حضور نداشتن تماشاگران خونگرم مسجدسلیمانی، می‌تواند بر کیفیت دیدار تاثیرگذار باشد. اگر مهاجمان تیم نفت مسجدسلیمان، قدر موقعیت‌هایی که دیگر بازیکنان، برایشان ایجاد می‌کند را بدانند و قلب دروازه تیم حریف را باز کنند،‌ می‌توان به کسب اولین سه امتیاز امیدوار بود.‌

دو تیم نفت‌ مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان،‌ در هفته پنجم لیگ برتر یکشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *