اخبار داغ

مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان فنی و حرفه‌ای بوشهر همکاری می‌کنند

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی از امضای تفاهم‌نامه همکاری این مجموعه با سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رامین پوراسماعیل در این باره گفت: نخستین تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای با هدف آموزش و صدور گواهینامه صلاحیت […]

اشتراک گذاری
16 آذر 1399
41 بازدید
کد مطلب : 13142

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی از امضای تفاهم‌نامه همکاری این مجموعه با سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رامین پوراسماعیل در این باره گفت: نخستین تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای با هدف آموزش و صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مشاغلی است که در سازمان فنی و حرفه‌ای کد استاندارد دارند.

وی افزود: در دنیای رقابتی امروز به‌کارگیری سرمایه انسانی توانمند به‌عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان‌ها، جایگاه سازمان را در مزیت رقابتی بالا می‌برند و سازمان را هرچه بیشتر بهره‌ور خواهند ساخت.

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: همسو با امضای این تفاهم‌نامه با موضوع صلاحیت حرفه‌ای نیروهای پیمانکاری این مجتمع، کارگروه‌های متعددی در حال تدوین استانداردسازی مشاغل فنی شرکت هستند که حدود ۲۵۰ استاندارد تاکنون تدوین شده است.

پوراسماعیل تأکید کرد: هم‌زمان برای استفاده مناسب از زمان، تصمیم گرفته شد برای آزمون آموزش و صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مشاغلی که در سازمان فنی و حرفه‌ای دارای کد استاندارد هستند، اقدام شود، از این رو نخستین قرارداد همکاری با فنی و حرفه‌ای استان امضا شد.

وی در پایان گفت: در مذاکرات انجام‌شده، همه نیروهای آبدارچی مجتمع گاز پارس جنوبی که با سلامت کارکنان در ارتباط هستند در مرحله نخست و کارکنان دفتری و تعمیرات حمل‌ونقل در مرحله بعدی این اقدام قرار می‌گیرند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *