اخبار داغ

مهندس رضا هیبت اله پور عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز ؛ در پیامی به مناسبت روز جهانی داوطلب هلال احمر را تبریک گفت

عضو‌شورای اجرای هلال احمر کلانشهر اهواز در پیامی روز داوطلب را تبریک گفت شرح پیام ؛ خدمت در هلال‌احمر در قید زمان و مکان نیست و همین دل‌کَندگی از دنیاست که به داوطلبان روحیه‌ فداکاری بخشیده تا خویش را سخاوتمندانه وقف مردم کنند.یکی از شعارهای اساسی هلال‌احمر، عمل به جای حرف است. آنان که با […]

اشتراک گذاری
15 آذر 1399
98 بازدید
کد مطلب : 12802

عضو‌شورای اجرای هلال احمر کلانشهر اهواز در پیامی روز داوطلب را تبریک گفت شرح پیام ؛ خدمت در هلال‌احمر در قید زمان و مکان نیست و همین دل‌کَندگی از دنیاست که به داوطلبان روحیه‌ فداکاری بخشیده تا خویش را سخاوتمندانه وقف مردم کنند.
یکی از شعارهای اساسی هلال‌احمر، عمل به جای حرف است. آنان که با به خطر انداختن جان و هستی خود، برای نجات انسان در هر نقطه‌ای از جغرافیای عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می‌ورزند.
بر خود می‌بالم که عضوی از خانواده بزرگ و قهرمان پرور هلال‌احمر هستم، آنانی که روحیه خستگی‌ناپذیر، ویژگی‌شان و نجات جان و مال مردم، هدفشان است.
بدینوسیله ضمن تبریک روز جهانی داوطلب (۵دسامبر، ۱۵آذر ماه) به تمامی داوطلبان عزیز جمعیت هلال‌احمر اهواز، از کلیه مسئولین، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران عزیزی که در جریان آبگرفتگی اخیر شهرستان اهواز با از خودگذشتگی تمام، خود را وقف مردم کردند مراتب تقدیر و تشکر را دارم.

با آرزوی سلامتی و تندرستی

رضا هیبت اله پور

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر کلانشهر اهواز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

2 پاسخ به “مهندس رضا هیبت اله پور عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز ؛ در پیامی به مناسبت روز جهانی داوطلب هلال احمر را تبریک گفت”

  1. بهرنگ گفت:

    خدا به شما توفیق بده انشالله

  2. بهرنگ گفت:

    خدا به شما توفیق بده انشالله و همیشه سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *