اخبار داغ

احتمالا اپل در آیفون ۱۳ از دوربین پریسکوپی سامسونگ استفاده خواهد کرد

پس از معرفی آیفون ۱۲ اپل تلاش‌های خود برای ساخت آیفون ۱۳را آغاز کرده است. اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد در آیفون بعدی خود از دوربین پریسکوپی سامسونگ استفاده کند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و Digitimes، اپل سعی […]

اشتراک گذاری
14 آذر 1399
47 بازدید
کد مطلب : 12769

پس از معرفی آیفون ۱۲ اپل تلاش‌های خود برای ساخت آیفون ۱۳را آغاز کرده است. اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد در آیفون بعدی خود از دوربین پریسکوپی سامسونگ استفاده کند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و Digitimes، اپل سعی دارد تا کیفیت دوربین ها را در آیفون بعدی بهبود ببخشد. به همین دلیل در آینده همکاری این شرکت با سامسونگ آغاز خواهد شد. البته هنوز این همکاری تایید نشده اما احتمالاً آیفون ۱۳ اپل مجهز به دوربین پریسکوپی سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ پیش از این در گلکسی اس ۲۰ اولترا از دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۱۰۰ برابری استفاده کرده بود که نشان می داد این دوربین قادر است عملکرد متفاوت و بهتری داشته باشد.

هنوز خبر هایی مبنی بر همکاری دو شرکت اپل و سامسونگ منتشر نشده اما احتمالا اپل این دوربین ها را تنها به گوشی های آیفون ۱۳ نخواهد آورد و امکان دارد به مدل های دیگر نیز اضافه شود. همیشه اپل در اضافه کردن فناوری‌های جدید به آیفون ها دیر اقدام کرده است و با توجه به فناوری جدید مربوط به دوربین‌های پریسکوپی ممکن است انتقال آن به گوشی‌های آیفون در سال آینده انجام نشود.

به هر صورت برای تجهیز گوشی‌های آیفون ۱۳ به دوربین پریسکوپی، سامسونگ می‌تواند همکاری مناسبی با اپل داشته باشد. از طرفی اخیراً سامسونگ یک استارتاپ فعال در زمینه فناوری های زوم گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده که می‌تواند باعث افزایش توانایی‌های ویژه‌ این شرکت در مورد این فناوری شود.

منبع: اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *