اخبار داغ

پشتیبانی‌ عملیات رفع آبگرفتگی ماهشهر ازسوی منطقه ویژه پتروشیمی

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پی آبگرفتگی شهرستان ماهشهر، پشتیبانی فنی و مهندسی عملیات دفع آب‌های سطحی شهرستان را در نقاط مختلف به‌عهده دارد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، طراحی و پشتیبانی فنی عملیات انتقال آب از بخش‌های مختلف آبگرفته شهرستان ازسوی نیروهای فنی مهندسی و […]

اشتراک گذاری
12 آذر 1399
63 بازدید
کد مطلب : 12252

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پی آبگرفتگی شهرستان ماهشهر، پشتیبانی فنی و مهندسی عملیات دفع آب‌های سطحی شهرستان را در نقاط مختلف به‌عهده دارد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، طراحی و پشتیبانی فنی عملیات انتقال آب از بخش‌های مختلف آبگرفته شهرستان ازسوی نیروهای فنی مهندسی و آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همکاری دیگر سازمان‌های ذی‌ربط به‌طور مستمر در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تهیه و استقرار پمپ‌های برقی و دیزلی در نقاط مختلف شهرستان، خرید لوله و اتصالات فنی مورد نیاز و در اختیار قرار دادن چند خودرو شاسی‌بلند برای انتقال نیروهای عملیاتی و کادر درمان بیمارستان‌ها نیز از کمک‌های لجستیک پتروشیمی‌ها به بحران موجود بوده است.

از شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۱ آذرماه) تعداد چند هزار پرس غذا و ۱۸ هزار بطری آب معدنی از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تهیه و بین مردم توزیع می‌شود. 

بنا به اظهارات مسئولان، قرار شده برای تسریع عملیات انتقال آب، چند پمپ بزرگ از خارج استان به منطقه اعزام شود که پشتیبانی فنی، مهندسی و لجستیک این عملیات ازسوی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *