اخبار داغ

رقابت ۴ میلیون نفر برای خرید ۱۳ هزار خودرو در مرحله نهم فروش فوق العاده ایران خودرو

مراسم قرعه کشی نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم، پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی امروز ۴ شنبه ۱۲ آذرماه با حضور […]

اشتراک گذاری
12 آذر 1399
71 بازدید
کد مطلب : 12358

مراسم قرعه کشی نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم، پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی امروز ۴ شنبه ۱۲ آذرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این شرکت برگزار شد. 

در نهمین مرحله فروش محصولات ایران خودرو ۵ خودروی پارس سال، پارس با موتور tu5، پژو ۲۰۶ تیپ۵ سمند lx و پژو ۲۰۷ با سقف ششه ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است. 

منتخبان این طرح تا ۵ روز فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخشنامه فروش اقدام کنند. 

در این طرح ۸۷۵ هزار و ۸۶۲ نفر برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ثبت نام کرده بودند که ظرفیت این خودرو ۱۰۵۰ دستگاه بود. در پژو پارس نیز ۵۶۵ هزار و ۷۰۸ نفر برای ۵ هزار خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند. 

در پژو پارس tu5 یک میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۶۹ نفر برای ۴ هزار خودرو در  سمند ال ایکس ۵۰۹ هزار و  644 نفر برای ۱۹۵۰ خودرو و در پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای ۵۹۷ هزار و ۷۷۴ نفر برای هزار خودرو ثبت نام کرده بودند. 

در مجموع در این طرح ۴ میلیون و ۸۰ هزار و۱۵۷ نفر برای خرید ۱۳ هزار خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *