اخبار داغ

۱۵ آذر آخرین مهلت برای ارسال ایده‌های حوزه راهداری

با هدف پایش هوشمند شبکه راه‌های کشور و جذب حامیان و پشتیبانی از ایده‌های فناورانه اولین رویداد فناورانه در حوزه راهداری برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، نخستین رویداد آنلاین بین‌المللی در حوزه راهداری با هدف «بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی داخلی و خارجی»، «ایجاد پل ارتباطی میان صاحبان ایده»، «جذب حامیان و پشتیبانی از ایده‌های فناورانه» و […]

اشتراک گذاری
11 آذر 1399
42 بازدید
کد مطلب : 12062

با هدف پایش هوشمند شبکه راه‌های کشور و جذب حامیان و پشتیبانی از ایده‌های فناورانه اولین رویداد فناورانه در حوزه راهداری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نخستین رویداد آنلاین بین‌المللی در حوزه راهداری با هدف «بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی داخلی و خارجی»، «ایجاد پل ارتباطی میان صاحبان ایده»، «جذب حامیان و پشتیبانی از ایده‌های فناورانه» و «تجاری‌سازی طرح‌ها برای به‌کارگیری آنها در پروژه‌های کاربردی» برگزار می‌شود.

این رویداد توسط پژوهشگاه طراحی محصول نوین دانشگاه تهران و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

محورهای این رویداد شامل «روش‌های نوین نگهداری راه‌ها»، «پایش هوشمند شبکه راه‌های کشور»، «افزایش دوام و کیفیت خط‌کشی راه‌ها»، «بهینه‌سازی فنی و اقتصادی انواع حفاظ»، «پل‌های سبک و سریع‌النصب در مواقع بحران»، «روسازی اقتصادی برای راه‌های فرعی و روستایی» و «تامین مالی راهداری راه‌های کشور» می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی برای ارسال طرح‌های خود به این رویداد، تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *