اخبار داغ

متکی نبودن به نفت مبنای اصلی بودجه سال آینده است

رئیس‌جمهوری متکی نبودن به نفت در بودجه جاری سال آینده را از متغیرهای مثبت برشمرد و گفت: دولت با محاسبات دقیق و با توجه به تجربه‌های به‌دست آمده در فرآیند مقابله با تحریم‌های اقتصادی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، […]

اشتراک گذاری
11 آذر 1399
100 بازدید
کد مطلب : 12117

رئیس‌جمهوری متکی نبودن به نفت در بودجه جاری سال آینده را از متغیرهای مثبت برشمرد و گفت: دولت با محاسبات دقیق و با توجه به تجربه‌های به‌دست آمده در فرآیند مقابله با تحریم‌های اقتصادی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، ۱۱ آذرماه) در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: از جمله اهداف مهم دشمن در جنگ اقتصادی بر هم زدن آرامش جامعه و امنیت خاطر مردم بوده، اما دولت با همه سختی‌ها، تلاش خود را به‌کار گرفت تا مانع ناامنی روانی و جلوگیری از بی‌ثباتی فضای اقتصادی کشور شود.

وی افزود: آنها که در طول دو سال و نیم اجرای سیاست ضدایرانی فشار حداکثری نتوانستند به هدف متوقف کردن اقتصاد ایران برسند، امروز از آرامش و روند بهبود در اقتصاد ایران عصبانی‌ هستند و می‌خواهند در این چند هفته امواج منفی به اقتصاد بفرستند.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: مردم اطمینان دارند که مقاومت اقتصادی نتیجه داده است و تحریم‌کنندگان ناچارند از راه خود برگردند، به همین جهت پیش‌بینی‌ها نسبت به آینده مثبت شده است و رفتارهای اقتصادی در بازارهای مختلف همین را نشان می‌دهد.

در این نشست، مباحث مربوط به نهایی کردن قانون بودجه مطرح شد و رئیس‌جمهوری با اشاره به محورهای اصلی بودجه سال آینده کشور گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، راه را برای تحرک کشور در مسیر پیشرفت و توسعه زیرساخت‌ها باز می‌کند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *