اخبار داغ

کرملین: روسیه و اوپک اختلاف اساسی ندارند

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که اوپک و روسیه مانند اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی اختلاف اساسی ندارند. به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، دیمیتری پسکوف امروز (دوشنبه، دهم آذرماه) گفت: در حالی که تولیدکنندگان بزرگ نفت درباره آینده توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش از جمله روسیه در زمینه کاهش تولید نفت گفت‌وگو می‌کنند، اختلاف‌های […]

اشتراک گذاری
10 آذر 1399
40 بازدید
کد مطلب : 11924

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که اوپک و روسیه مانند اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی اختلاف اساسی ندارند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، دیمیتری پسکوف امروز (دوشنبه، دهم آذرماه) گفت: در حالی که تولیدکنندگان بزرگ نفت درباره آینده توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش از جمله روسیه در زمینه کاهش تولید نفت گفت‌وگو می‌کنند، اختلاف‌های اساسی بین روسیه و اوپک وجود ندارد.

در ابتدا مذاکرات نفتی این ائتلاف در ماه مارس با شکست روبه‌رو شد، زیرا روسیه و عربستان نتوانستند درباره مقدار کاهش تولید نفت به توافق برسند، این توافق سرانجام در ماه آوریل امضا شد.

سخنگوی کاخ کرملین تصریح کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه قصد ندارد پیش از نشست اوپک پلاس که قرار است روز سه‌شنبه (یازدهم آذرماه) برگزار شود، با پادشاه عربستان تماس بگیرد.

به گزارش تجهیز نیوز، یکصدوهشتادمین نشست وزیران اوپک و دوازدهمین نشست وزیران اوپک و غیراوپک به ترتیب در تاریخ‌های ۳۰ نوامبر و یکم دسامبر (دهم و یازدهم آذرماه) برگزار می‌شود.

تولیدکنندگان عضو ائتلاف اوپک پلاس با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در سراسر جهان و تأثیر مداوم آن بر ثبات و بهبود بازار، به بررسی بازار نفت و اقتصاد جهانی می‌پردازند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *