اخبار داغ

افزایش ۳۱ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال‌ و بختیاری از رشد ۳۱ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در بازه زمانی یکم مهر تا یکم آبان‌ماه امسال در سطح این استان خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: در […]

اشتراک گذاری
10 آذر 1399
58 بازدید
کد مطلب : 11952

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال‌ و بختیاری از رشد ۳۱ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در بازه زمانی یکم مهر تا یکم آبان‌ماه امسال در سطح این استان خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: در بازه زمانی یکم مهر لغایت یکم آبان‌ماه امسال، مصرف سی‌ان‌جی با رشد ۳۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان چهارمحال و بختیاری همراه بوده است.

وی درباره مزیت‌های استفاده از این سوخت پاک، تأکید کرد: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با سوخت‌های فسیلی مانند بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر و ارزان‌تر است و محیط زیستی سالم و هوایی پاک را برای ما و آیندگان به ارمغان می‌آورد.

مدیر پخش منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با اولویت برای وانت‌بار سبک و تاکسی‌های شهری از ماه‌ها پیش در حال اجراست و مالکان این خودروها با ثبت‌نام در سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR می‌توانند وسیله نقیله خود را گازسوز کنند.

سالاری‌نسب اظهار کرد: پیرامون رعایت الزام‌ها و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی ایمن در جایگاه‌ها، پایش‌ها و بازبینی‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت به‌طور مستمر انجام می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *