اخبار داغ

مخالفت دیوان عالی پنسیلوانیا با ابطال نتایج انتخابات

دیوان عالی پنسیلوانیا درخواست تیم ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات را رد کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از الجزیره، دیوان عالی ایالتی پنسیلوانیا درخواست تیم ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت را رد کرد. بر این اساس، دادگاه ایالتی پنسیلوانیا اعلام کرد دادخواست حزب جمهوریخواه برای […]

اشتراک گذاری
09 آذر 1399
65 بازدید
کد مطلب : 11574

دیوان عالی پنسیلوانیا درخواست تیم ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از الجزیره، دیوان عالی ایالتی پنسیلوانیا درخواست تیم ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت را رد کرد.

بر این اساس، دادگاه ایالتی پنسیلوانیا اعلام کرد دادخواست حزب جمهوریخواه برای ابطال انتخابات مورد تایید نیست و رد می‌شود.

پیشتر شماری از نمایندگان حزب جمهوریخواه خواستار ابطال آرای غیابی (آرای پستی و غیرحضوری) در این ایالت شده بودند. ترامپ بدون در نظر گرفتن آرای غیابی در انتخابات ایالت پنسیلوانیا پیروز شده بود، اما جو بایدن، رقیب دموکرات وی موفق شد درصد قابل توجهی از آرای پستی را به خود اختصاص دهد و همین امر منجر به پیروزی وی در این ایالت کلیدی شد.

ترامپ و تیم حقوقی وی مدعی وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری به نفع بایدن هستند و به همین دلیل از پذیرش شکست اجتناب کرده اند.

پیش‌تر نیز دادگاه تجدیدنظر ایالت پنسیلوانیا درخواست تیم ترامپ برای بررسی وقوع تقلب در انتخابات را رد کرده بود. ۴ روز پیش مقامات پنسیلوانیا پیروزی قطعی بایدن در این ایالت را تایید کرده بودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *