اخبار داغ

نامه رضایی به روحانی درباره شهادت “فخری‌زاده”: اجازه ندهید امنیت ملی کشور خدشه‌دار شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به حسن روحانی، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات تروریستی در کشور شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات […]

اشتراک گذاری
08 آذر 1399
124 بازدید
کد مطلب : 11423

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به حسن روحانی، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات تروریستی در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات تروریستی در کشور شد.


متن نامه محسن رضایی به این شرح است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی توفیق

هرچند شهادت دانشمند هسته‌ای ما بیانگر آخرین دست‌وپازدن‌های مثلث پلید ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان با کارگردانی پامپئو در ایجاد تنش و جنگ در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران با صبر انقلابی، انتقام سخت خود را دنبال کرده، از افتادن در دام پلیدترین عناصر کنونی جهان خودداری نموده و به مسیر اصولی خود در راه قوی شدن ادامه خواهد داد، ولی ملت ایران از جناب‌عالی به‌عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی انتظار دارد که با جلوگیری از این‌گونه اقدامات تروریستی، اجازه ندهید امنیت ملی کشور که به‌بهای خون هزاران شهید عزیز به دست آمده، خدشه‌دار شود.

شهادت دانشمند فرهیخته و استاد برجسته دانشگاه در رشته فیزیک هسته‌ای شهید دکتر محسن فخری‌زاده، پس از انفجار نطنز و ترور کارمند دولت در تهران، چندمین اقدام‌ تروریستی دشمنان ملت ایران طی ماه‌های گذشته است که با قصد توقف پیشرفت‌های علمی و فناورانه ایران اسلامی و با آرزوی ایجاد ترس در دل دانشمندان ما صورت گرفته و نشانگر اتحاد تروریسم دولتی شامل سازمان‌های سیا، موساد و عربستان است، ضمن اینکه نشان می‌دهد که سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید جدی‌تر از گذشته در مقابل آنها بایستند. با عنایت به موارد مذکور، مناسب است:

اولاً وزارت خارجه در قبال اقدامات تروریستی این مثلث تروریسم دولتی به مجامع بین‌المللی شکایت نموده، متذکر گردد که تکرار کوچکترین حرکت تروریستی دیگر، جلوگیری از دسترسی ناظران بین‌المللی به فعالیت‌های هسته‌ای را در پی خواهد داشت.

ثانیاً سازمانهای اطلاعاتی کشور مؤکداً موظف شوند که منابع اصلی و نفوذی‌های سازمانهای جاسوسی را شناسایی نمایند و شیوه‌های شکل‌گیری تیم‌های ترور و سرپل‌های همکاری آنها با یکدیگر را کشف و خنثی کنند.

پرواضح است که ادامه چنین اقدامات تروریستی نشانگر ضعف سازمان‌های اطلاعاتی کشور خواهد بود که باید با همتی مضاعف به آن پایان داده شود. بدیهی است کمک گرفتن از مردم و استفاده از فناوری‌های پیشرفته در خنثی‌سازی این‌گونه حرکات تروریستی، امری اجتناب‌ناپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *