اخبار داغ

عسل میوه ای و ارگانیک

به گزارش تجهیز نیوز؛ مجموعه بارادیا مفتخر است با استفاده از تجارب چندین ساله، تکنیکها و روشهای نوین و علوم و تکنولوژی روز برای اولین بار در ایران و دنیا انواع عسلهای خاص دارویی و میوه ای( ارگانیک و لاکچری) را در اختیار متقاضیان و مشتریان نیازمند و دوستدار این دسته محصولات قرار دهد. این […]

اشتراک گذاری
08 آذر 1399
47 بازدید
کد مطلب : 11292

به گزارش تجهیز نیوز؛ مجموعه بارادیا مفتخر است با استفاده از تجارب چندین ساله، تکنیکها و روشهای نوین و علوم و تکنولوژی روز برای اولین بار در ایران و دنیا انواع عسلهای خاص دارویی و میوه ای( ارگانیک و لاکچری) را در اختیار متقاضیان و مشتریان نیازمند و دوستدار این دسته محصولات قرار دهد. این دسته عسلها نسل جدیدی از محصولات زنبور عسل می باشند که علاوه بر ارگانیک بودن بعضا فوق العاده معطر و مطبوع بوده و خواص غذایی و دارویی مشخص و بسیار بیشتری نسبت به عسلهای تولیدی طبیعی معمول و رایج دارند و عطر و طعمهای متفاوت و دلپذیر و مورد نظر مصرف کنندگان این محصولات را دارا بوده و از اینرو برمبنای درخواست و سفارش مصرف کنندگان و مشتریان تولید میشوند. تولید این دسته عسلها سخت، پرهزینه و کاملا علمی بوده وبا توجه به کیفیت بسیار بهتر نسبت به عسلهای طبیعی رایج با قیمت بالاتری نسبت به آنها ارائه میگردد.
۱- عسل های خاص لاکچری فوق العاده معطر و ارگانیک. عسلهایی هستند که با استفاده از روشها و تکنولوژی های جدید و محرمانه کاملا مشابه کیفیت عسلهای قدیمی و وحشی( ۵۰ سال قبل) از پوششهای گیاهی مناطق مختلف و بدون استفاده از داروهای شیمیایی بطور طبیعی و ارگانیک تولید می شوند. عسل گلهای آویشن بعضی مناطق لار اطراف تهران و قله دماوند که فوق العاده معطر و مطبوع می باشند و از پرطرفدارترین و بهترین عسلهای ایران و خاورمیانه می باشد از این جمله است. از دیگر انواع عسلهای این دسته عسل اقاقیا، سنجد، قنقال و…. را میتوان نام برد.ه
۲- عسل های میوه. عسل های میوه عسلهای لاکچری هستند که بطور طبیعی از میوه های گوناگون و با استفاده از روشها و تکنولوژیهای جدید و محرمانه با عطر و طعم و خواص میوه ها و صیفی جات و سبزیجات و گیاهان دارویی توسط زنبورهای عسل بصورت طبیعی و ارگانیک تولید میشوند. خواص این عسلهای طبیعی بسته به منابع تولید عسل و درخواست مصرف کننده متفاوت می باشد.
۳- عسل های دارویی. عسلهای دارویی عسلهایی هستند دارای خواص دارویی نسبتا معینی بوده و به روش های کاملا جدید بصورت طبیعی و ارگانیک و برای اولین بار تولید میشوند. از جمله این عسلها عسل نشاط آور، عسل مسکن درد را میتوان نام برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

تلگرام: @negar_seraj

شماره تماس: ۰۹۳۹۹۹۳۳۲۵۴

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *