اخبار داغ

ایجاد شرکت های دانش بنیان لازمه تحقق ایده های اقتصادی

معاون پژوهش و فناوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، ایجاد و حمایت از شرکت های دانش بنیان را لازمه تحقق ایده های اقتصادی و فنی-تخصصی دانست. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرنگار غلامحسین رحیمی شعرباف مقدس معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور در بازدید از مراکز نوآوری […]

اشتراک گذاری
08 آذر 1399
43 بازدید
کد مطلب : 11384

معاون پژوهش و فناوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، ایجاد و حمایت از شرکت های دانش بنیان را لازمه تحقق ایده های اقتصادی و فنی-تخصصی دانست.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرنگار غلامحسین رحیمی شعرباف مقدس معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور در بازدید از مراکز نوآوری و فناوری، آزمایشگاه ها و تعدادی از دانشکده های دانشگاه یزد گفت: ایجاد و حمایت از شرکت های دانش بنیان لازمه تحقق ایده های اقتصادی و فنی_ تخصصی هستند.
او هم آمادگی وزارتخانه را برای همکاری در تحقق نوآوری ها در رشته های مورد نیاز جامعه و زمینه سازی برای رونق و جهش تولید را ابراز داشت.
رحیمی در این بازدید از چند شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه یزد، آزمایشگاه های مرکزی، فیزیک و مکانیک این دانشگاه، ساختمان در حال احداث فناوری ۳ و دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد دیدن کرد.
او با توضیحات کارشناسان ذی ربط، از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده و دردست اقدام قرار گرفته و از روند اقدامات پژوهشی در دانشگاه یزد تمجید کرد.

منبع: تی نیوز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *