اخبار داغ

افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در هرمزگان

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ در استان هرمزگان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فواد حمزوی گفت: در هشت ماه امسال،  ۵ هزار و ۶۳۹ علمک […]

اشتراک گذاری
08 آذر 1399
88 بازدید
کد مطلب : 11472

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فواد حمزوی گفت: در هشت ماه امسال،  ۵ هزار و ۶۳۹ علمک گاز در شهرستان‌های برخوردار از گاز طبیعی مانند بندرعباس، رودان، بندر خمیر، بستک، حاجی‌آباد، پارسیان و قشم نصب شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد علمک نصب‌شده در استان در هشت ماه امسال، ۴ هزار و ۲۵۱ علمک در مناطق شهری و هزار و ۳۸۸ علمک در مناطق روستایی بوده که با مقایسه این ارقام با هشت ماه سال ۹۸، شاهد افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در مناطق شهری و روستایی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان ادامه داد: این مقدار افزایش نشان‌دهنده عزم شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی برای بهره‌مندی مردم از این نعمت الهی برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغال‌زایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار است.

حمزوی همچنین عنوان کرد: در طول سال‌های اخیر اشتراک‌پذیری گاز توسط شهروندان از دغدغه‌های شرکت گاز استان بوده است و هزینه فراهم‌ کردن زیرساخت‌ها و گازرسانی به این مناطق نسبت به هزینه انشعابی که شهروندان پرداخت می‌کنند، بسیار متفاوت است. این در حالی است که شرکت گاز برای نصب هر علمک برای خانه یا مجتمع، چند برابر هزینه می‌کند و نصب آن کاملاً رایگان است و مشترکان هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وی گفت: امید است با گازدار شدن سایر شهرها و روستاهای هرمزگان و استفاده مردم از این نعمت الهی، شاهد سلامت و بهداشت آنان و کاهش رفت و آمد غیرضروری مردم برای تعویض سیلندر گاز به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان یادآور شد: با در نظر گرفتن تعداد علمک‌های نصب‌شده امسال، مجموع انشعاب‌های نصب‌شده در استان به بیش از  ۲۶ هزار علمک گاز رسیده که حدود ۲۱ هزار علمک در مناطق شهری و ۵ هزار و ۳۰۰ علمک در مناطق روستایی نصب شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *