اخبار داغ

ارایه بازاریابی بین‌المللی رایگان برای دانش‌بنیان‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز رییس مرکز توسعه تجارت فناوری از ارایه بازاریابی بین‌المللی رایگان برای دانش بنیان ها خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح با چند کارگزار بین المللی برای ارایه خدمات رایگان هماهنگی‌هایی صورت گرفته است. میلاد صدر خانلو افزود: این مرکز حمایت‌های مختلفی را در عرصه توسعه بازارهای صادراتی به […]

اشتراک گذاری
08 آذر 1399
116 بازدید
کد مطلب : 11437

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز رییس مرکز توسعه تجارت فناوری از ارایه بازاریابی بین‌المللی رایگان برای دانش بنیان ها خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح با چند کارگزار بین المللی برای ارایه خدمات رایگان هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

میلاد صدر خانلو افزود: این مرکز حمایت‌های مختلفی را در عرصه توسعه بازارهای صادراتی به شرکت‌های نوآور ارایه می‌دهد.

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری خاطرنشان کرد: حمایت از حضور شرکت‌ها در رویدادهای بین‌المللی و تورهای تجاری و علمی، کمک هزینه دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌الملی و بسته حمایتی تحقیقات بازار از جمله حمایت‌های این مرکز است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل در توسعه صادرات، بازاریابی بین‌المللی است. بر این اساس این مرکز با حساسیت خاصی تعدادی کارگزار بین‌المللی را انتخاب کرد تا به عنوان نماینده مرکز وظیفه بازاریابی را بر عهده گیرند.

صدرخانلو تاکید کرد: از نقاط مثبت این طرح، رایگان بودن آن است. در واقع هیچ کارگزاری حق ندارد هیچ وجهی بابت بازاریابی از شرکتی دریافت کند، تا زمانی که آن شرکت موفق شود بابت فروش محصول قرارداد منعقد کند.

وی درباره جزییات دیگر طرح بازاریابی بین المللی بیان کرد: در حقیقت کارگزار تنها زمانی می‌تواند بابت بازاریابی کارمزد بگیرد که این فعالیت بازاریابی به نتیجه رسیده و فروش اتفاق افتاده باشد.

مرکز توسعه تجارت فناوری برای توسعه بازار محصولات فناورانه اقدامات موثری را انجام می‌دهد که بازاریابی صادرات یکی از آنها است.

سال‌های اخیر زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری توسعه و رشد خوبی داشته است. پارک پردیس فناوری یکی از بزرگترین بازیگران در این زیست‌بوم توسعه یافته توسط معاونت علمی و فناوری است.

با توجه به نیاز این مجموعه و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع نرم و خلاق به توسعه صادرات مرکز توسعه تجارت فناوری راه اندازی شد.این مرکز در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع نرم و خلاق فعالیت می‌کند. 

با توجه به اهمیت حیاتی گسترش بازار در فرای مرزهای ملی برای تولیدات فناورانه، افزایش صادرات می‌تواند علاوه بر ایجاد درآمدزایی، سطح نفوذ فناوری کشور را نیز افزایش دهد. مرکز توسعه تجارت فناوری در مجموعه پارک پردیس فناوری تاسیس شده و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه آغاز کرده است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *