اخبار داغ

جذب پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه شهید بهشتی/آخرین مهلت ارسال مدارک

​دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست دانشگاه شهیدبهشتی یک نفر پژوهشگر پسادکتری به مدت یک و نیم سال تحصیلی جذب می کند. به گزارش ایسنا، ​دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست دانشگاه شهیدبهشتی در نظر دارد یک نفر پژوهشگر پسادکتری در زمینه «مطالعه اثرات ماهیت رندم و احتمالاتی نانوکامپوزیتهای الیافی بر خواص فیزیکی و […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1399
42 بازدید
کد مطلب : 11194

​دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست دانشگاه شهیدبهشتی یک نفر پژوهشگر پسادکتری به مدت یک و نیم سال تحصیلی جذب می کند.

به گزارش ایسنا، ​دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست دانشگاه شهیدبهشتی در نظر دارد یک نفر پژوهشگر پسادکتری در زمینه «مطالعه اثرات ماهیت رندم و احتمالاتی نانوکامپوزیتهای الیافی بر خواص فیزیکی و مکانیکی آنها» به مدت یک و نیم سال تحصیلی جذب کند. متقاضیان واجد شرایط ضمن تکمیل فرم مربوط که در سایت دانشگاه بخش فرم های معاونت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی قابل دسترسی است، فرصت دارند تا تاریخ ۱۰ آذرماه جاری فرم تکمیل شده و مدارک خود را به آدرس F.rahbar@mail.sbu.ac.ir ارسال کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشگر موردنظر باید فارغ التحصیل دوره دکتری تخصصی مهندسی سازه و زلزله بوده و از تجربه تحقیقانی مرتبط لازم (پایان نامه، رساله، مقالات علمی معتبر) در زمینه محور پژوهش مذکور برخوردار باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *