اخبار داغ

۱۰ روایت از امدادهای غیبی سرنوشت‌ساز در ایام جنگ

مجموعه تلویزیونی “مهمات” این هفته با موضوع روایت هایی از ۱۰ امداد غیبی در عملیات های والفجر ۸، والفجر۴، کربلای ۱ و کربلای ۴ پخش می شود. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه که امروز ساعت ۵۶ : ۱۷ دقیقه پخش می شود، سردار جعفری، فرمانده تیپ زرهی […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1399
52 بازدید
کد مطلب : 11055

مجموعه تلویزیونی “مهمات” این هفته با موضوع روایت هایی از ۱۰ امداد غیبی در عملیات های والفجر ۸، والفجر۴، کربلای ۱ و کربلای ۴ پخش می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه که امروز ساعت ۵۶ : ۱۷ دقیقه پخش می شود، سردار جعفری، فرمانده تیپ زرهی سپاه در دوران دفاع مقدس، هم حضور دارد و با یادآوری امدادهای الهی در عملیات های دفاع مقدس از جمله والفجر ۸ درباره جزئیات این عملیات صحبت می کند.
«جابجایی‌های شبانه‌ی رزمنده‌ها در هورالعظیم تقریباً برابر بود با خطر مرگ. صدای حرکت قایق‌ها، صدای نی‌ها و صدای جریان آب می‌توانست نگهبان‌ها و گشتی‌های دشمن را متوجه عبور رزمنده‌ها کند. گاهی درست وقتی که قایق‌های ایران به دل تالاب می‌زدند، یا وقتی غواص‌ها وارد هور می‌شدند، بی‌هیچ دلیلی سر و صدای قورباغه‌ها بلند می‌شد. آن‌قدر بلند که نگهبان‌ها متوجه عبور و مرور رزمنده‌ها ایرانی نمی‌شدند.»


این یکی از ۱۰ خاطره ای است که امشب در برنامه مهمات بازخوانی می شود. علاقمندان به شنیدن خاطراتی از امدادهای غیبی بیننده هجدهمین قسمت برنامه مهمات در شبکه یک باشند.

مجموعه برنامه «مهمات» به کارگردانی سید احمد موسویان و سید صادق شهربانویی سعی دارد با شیوه ای نو و نگاهی تحلیلی دفاع مقدس مردم ایران را از جنبه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نسل چهارم انقلاب معرفی کند.
این برنامه که با اجرای صمدی، زین العابدین، تقی پور، شهبازی و سید هادی موسوی پخش می شود دارای بخش هایی چون بررسی عملیات های مهم، روایت مهمان، معرفی شهدای خاص، پدیدارشناسی فرهنگی، قصه خوانی، ناشنیده ها، تصاویری از پشت جبهه و تاپ ۱۰  است.

مجموعه برنامه مهمات کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیماست که با تهیه کنندگی سید احمد موسویان در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه ای ساخته شده است و چهارشنبه ها ساعت ۵۶ : ۱۷ از شبکه یک پخش می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *