اخبار داغ

گـفتمان بـی‌بدیل نـشریات دانـشجویـی

شماره سوم «هفت قلم‌نامه» نشریه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری ایسنا “در رؤیای بابل نبودیم” عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است به قلم سید محمدحسین قاسمی نوشته شده است. “از نوآوری تا رنگ‌آمیزی، در نشریات شریف /مصاحبه با «ترانه بنی‌یعقوب»”، “گفتمان بی‌بدیل نشریات دانشجویی /مصاحبه […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1399
83 بازدید
کد مطلب : 11081

شماره سوم «هفت قلم‌نامه» نشریه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری ایسنا “در رؤیای بابل نبودیم” عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است به قلم سید محمدحسین قاسمی نوشته شده است.

“از نوآوری تا رنگ‌آمیزی، در نشریات شریف /مصاحبه با «ترانه بنی‌یعقوب»”، “گفتمان بی‌بدیل نشریات دانشجویی /مصاحبه با «محمدحسین بادامچی»”، “گزارش تصویری برنامه‌های برگزار شده و QR Code صوت آن‌ها + QR Code کلیپ‌های جشنواره”، “اخبار و افکار /گزارش وبینار «سواد رسانه‌ای»”، “آزادی رسانه، از سخن تا قلم /گزارش وبینار «آزادی رسانه»”، “تأثیر شگرف رسانه‌های ورزشی /گزارش وبینار «روزنامه‌نگاری ورزشی»”، “ارتباط بین سینما و مطبوعات و تأثیر آن‌ها بر یکدیگر /آنچه در وبینار «مطبوعات و سینما» گفته شد”، “کرونا و روزنامه‌نگاری” و”برندگان جشنواره” از جمله مطالبی است که در این شماره می خوانیم.

صاحب امتیازی، مدیر مسئولی و  سردبیری نشریه «هفت قلم‌نامه» را کوثر فرقانی برعهده دارد.

علاقه‌مندان می توانند  فایل الکترونیکی نشریه را از کانال HaftGhalamSUT@ دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *