اخبار داغ

«کانتاس» استفاده از واکسن کرونا را اجباری می‌کند

شرکت هواپیمایی «کانتاس» قصد دارد واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا را از شرایط الزامی پیش از سفر اعلام کند. به گزارش ایسنا و به نقل از سی ان ان، «الن جویس» مدیرعامل شرکت هواپیمایی استرالیایی «کانتاس» در گفت‌وگویی اعلام کرد پس از در دسترس قرار گرفتن واکسن ویروس کرونا، واکسینه بودن در برابر این […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1399
45 بازدید
کد مطلب : 11147

شرکت هواپیمایی «کانتاس» قصد دارد واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا را از شرایط الزامی پیش از سفر اعلام کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی ان ان، «الن جویس» مدیرعامل شرکت هواپیمایی استرالیایی «کانتاس» در گفت‌وگویی اعلام کرد پس از در دسترس قرار گرفتن واکسن ویروس کرونا، واکسینه بودن در برابر این ویروس برای استفاده از این خطوط هوایی اجباری خواهد شد.

به گفته مدیرعامل «کانتاس»، اگرچه لزوم واکسینه بودن برای مسافرت‌های داخلی جای بحث دارد ولی این قانون برای سفرهای بین‌المللی اجرا خواهد شد.

«کانتاس» نخستین شرکت هواپیمایی است که از اجباری شدن واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا خبر می‌دهد، با این حال انتظار می‌رود با گذشت زمان این شرط به شرایط سایر شرکت‌های هواپیمایی جهان نیز اضافه شود چرا که «جویس» می‌گوید: «با سایر همکارانم در خطوط هوایی سراسر جهان صحبت می‌کردم و فکر می‌کنم این شرط به یک شرط عادی در کشورهای دیگر تبدیل شود.»

به گفته او، انتظار می‌رود اطلاعات مربوط به واکسینه شدن افراد در پاسپورت‌های دیجیتالی ذخیره شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *