اخبار داغ

قطعه‌ای برای دلتنگی‌های کرونایی

قطعه «باد خزان» با صدای مهدی مرتضایی ـ آهنگساز و نوازنده سنتور ـ منتشر شد. به گزارش ایسنا، اثر جدید مهدی مرتضایی به فاصله اندکی از آخرین فعالیتش در موسیقی فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر شد. مرتضایی درباره ایده ساخت این قطعه اظهار کرد: قطعه «باد خزان» را در این دوران سخت و طاقت فرسای […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1399
38 بازدید
کد مطلب : 11144

قطعه «باد خزان» با صدای مهدی مرتضایی ـ آهنگساز و نوازنده سنتور ـ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، اثر جدید مهدی مرتضایی به فاصله اندکی از آخرین فعالیتش در موسیقی فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر شد.

مرتضایی درباره ایده ساخت این قطعه اظهار کرد: قطعه «باد خزان» را در این دوران سخت و طاقت فرسای شیوع کرونا با تمام وجود ساختم و خواندم تا حرف دل من، هنرمندان عرصه موسیقی و مردم عزیزم باشد. با خلق قطعه «باد خزان» خواستم احساس و حالی را که این روزها بین تمامی ما مشترک و مشابه است، در قالب خلق و خوانش اثری ارائه دهم. زیرا انسان هرگاه می‌بیند هم نوعش با او همذات پنداری می‌کند و در واگویه‌ها و درد دل‌هایش، دست روی مشکلات و دغدغه‌ها و بی حوصلگی‌هایی می‌گذارد که عینا برای او هم وجود دارد، گویی از درون او کاملا آگاه است.

او ادامه داد: همین باعث می‌شود تحمل سختی این دوران بر ما آسان شود و در مرتبه‌ای بالاتر باعث ایجاد روحیه‌ای خوب و مثبت در شنونده شده و او را مهیای کار و زندگی کند.

این قطعه با آهنگسازی، خوانندگی و ترانه سرایی «مهدی مرتضایی» و با پیانو کومپوزیتور و نوازندگی «احمد میرمعصومی» تولید شده است. احمد میرمعصومی صدابرداری و میکس و مستر «باد خزان» را انجام داده است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *