اخبار داغ

رمز موفقیت بسیج

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: رمز موفقیت بسیج خلوص در عمل و ایمان به راهی است که در پیش رو دارد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی توضیح داد: رمز موفقیت بسیج خلوص در عمل و ایمان به راهی است […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1399
93 بازدید
کد مطلب : 11150

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: رمز موفقیت بسیج خلوص در عمل و ایمان به راهی است که در پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی توضیح داد: رمز موفقیت بسیج خلوص در عمل و ایمان به راهی است که در پیش رو دارد. بسیج تدبیر حضرت امام راحل است، رهبری حکیم که از ابتدای حرکت خود بر نقش مردم تاکید بسیار داشت و با همین نیروها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و با فرمان بسیج مردمی جنگ تحمیلی و نا برابر را بر کشورهای دنیا پیروز شدیم.


وی خاطرنشان کرد: امروز هم بسیج مردمی در سنگرهای مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سازندگی  خوش درخشیده و با همان روحیه اخلاص و ایمان قله‌های موفقیت را فتح می‌کند. دشمنان به‌خوبی از این نیروی کارآمد و اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی باخبر هستند، لذا برای هر نهاد و حرکتی که باعث مقاومت چهل ساله ایران اسلامی در برابر استبداد و استثمار آنان شده، برنامه دارند و دست به تخریب می‌زنند، اما ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی همواره در طول این چهل سال پای ارزش‌ها و باورهای راستین خود ایستاده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب ساخته است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: بسیج مردمی در هر عرصه‌ای وارد شده، موجب خیر و برکت بوده است، کاری که از روی خلوص نیت و برای خدا و با ایمان راستین باشد، کاری ارزشمند، ماندگار و اثرگذار خواهد بود و این نقش بسیج در جامعه اسلامی است.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *