اخبار داغ

ستار فاطمی رئیس ارشاد مسجدسلیمان شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ؛ صبح امروز با حضور فرماندار مسجد سلیمان و معاون طرح و بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان،مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.در این مراسم، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و […]

اشتراک گذاری
05 آذر 1399
144 بازدید
کد مطلب : 10259

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ؛ صبح امروز با حضور فرماندار مسجد سلیمان و معاون طرح و بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان،مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
در این مراسم، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان،ستار فاطمی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان این شهرستان معرفی و از زحمات حمید حیدری سورشجانی تجلیل شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه فرهنگ در جامعه گفت:جایگاه فرهنگ در همه جوامع بسیار حائز اهمیت است و بدلیل حساسیت زیاد باید بخوبی این حوزه مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد:یکی از مهم ترین اولویت های ما تکریم ارباب رجوع است و انتظار داریم این مهم بخوبی مدنظر مدیران باشد.

پاکدل افزود:هر مدیری که در مسجدسلیمان پست میگیرد باید در شهرستان ساکن شود و مهم ترین شرط ما برای مدیران،این مسئله خواهد بود.

گفتنی است ستار فاطمی سابقه مدیریت در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و بندر امام خمینی(ره)را در کارنامه خود دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *