اخبار داغ

تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران نفتی با کدام مدرک تحصیلی قابل اجراست؟

معاون حقوقی و امور مجلس در بنیاد شهید و ایثارگران در نامه ای به وزارت نفت در خصوص مدارک تحصیلی جهت تبدیل وضعیت به رسمی شفاف سازی کردند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از نفت آنلاین ، مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس در بنیاد شهید و ایثارگران در نامه ای به […]

اشتراک گذاری
05 آذر 1399
45 بازدید
کد مطلب : 10282

معاون حقوقی و امور مجلس در بنیاد شهید و ایثارگران در نامه ای به وزارت نفت در خصوص مدارک تحصیلی جهت تبدیل وضعیت به رسمی شفاف سازی کردند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از نفت آنلاین ، مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس در بنیاد شهید و ایثارگران در نامه ای به وزارت نفت در خصوص مدارک تحصیلی جهت تبدیل وضعیت به رسمی شفاف سازی کردند.

بر این اساس ایشان اعلام کردند: تبدیل‌وضعیت استخدامی جانبازان و فرزندان شهدای کارگری آن وزارتخانه به وضعیت رسمی و دائمی (صندوق بازنشستگی وزارت نفت) با مقاطع تحصیلی مختلف فاقد منع قانونی و لازم‌الاجرا می‌باشد.  

تصویر نامه در خصوص تبدیل وضعیت به رسمی

تبدیل وضعیت ایثارگران

به نقل از نفت آنلاین: این موضوع مربوط به قوانین قبلی ایثارگران (جانبازان و فرزندان شهدای کارگری ) در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی آنها در وزارت نفت می باشد و مربوط به استفساریه جدید مجلس در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنها نیست؛ جزییات اجرای قانون جدید مجلس بعد از ابلاغ توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ خواهد شد. 

همچنین در این خصوص امروز آقای حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از لازم الاجرا بودن قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنها در دستکاه های اجرایی خبر دادند و اعلام نمودند دولت مکلف به اجرای این قانون می باشد./ مشاهده متن خبر در لینک زیر:

صحبت های جدید حاجی بابایی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران:دولت مکلف به تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنهاست

منبع: نفت آنلاین

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *