اخبار داغ

برگزاری مدرسه کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی از ۱۶آذر

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حسین موسی زاده از برگزاری دومین دوره مدرسه کسب و کار در این دانشگاه خبر داد. وی افزود: با توجه به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره مدرسه کسب و کار، دومین دوره این مدرسه با هدف تقویت مهارت های ورود موفق دانشجویان و دانش […]

اشتراک گذاری
05 آذر 1399
100 بازدید
کد مطلب : 10431

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حسین موسی زاده از برگزاری دومین دوره مدرسه کسب و کار در این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: با توجه به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره مدرسه کسب و کار، دومین دوره این مدرسه با هدف تقویت مهارت های ورود موفق دانشجویان و دانش آموختگان به بازار کار حرفه ای و آشنایی با فرصت ها و روندهای خلق ارزش و ثروت در دنیا از ۱۶ آذر ماه به مدت ۱۰ جلسه برگزار می شود.

مدیر کل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در این رویداد که با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برنامه های نوآورانه برگزار می شود، داوطلبان، الفبای راه اندازی و توسعه کسب و کار شخصی خود را می آموزند و با تجربیات شرکت های دانش بنیان و نوپا آشنا شده و طراحی و توسعه یک محصول یا خدمت فناورانه را تمرین می کنند.

موسی زاده اظهار داشت: دانشجویان، دانش آموختگان، کارآفرینان و فعالان کسب و کارهای نوپا برای اطلاع از مراحل ثبت نام و پذیرش در دومین مدرسه کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند به سامانه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس https://eduold.uast.ac.ir/business/business_reg مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *