اخبار داغ

انتظارات کارکنان رسمی نفت از وزارت نفت در سال ۱۴۰۰ چیست؟

کارکنان رسمی نفت با توجه به فصل اختصاص بودجه ۱۴۰۰ با ارسال یادداشتی به نفت آنلاین خواسته هایی که از وزارت نفت انتظار برآورده شدن در سال آینده را دارند بیان کردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از نفت آنلاین ، متن یادداشت ارسالی به شرح ذیل می باشد: با عرض […]

اشتراک گذاری
05 آذر 1399
35 بازدید
کد مطلب : 10277

کارکنان رسمی نفت با توجه به فصل اختصاص بودجه ۱۴۰۰ با ارسال یادداشتی به نفت آنلاین خواسته هایی که از وزارت نفت انتظار برآورده شدن در سال آینده را دارند بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از نفت آنلاین ، متن یادداشت ارسالی به شرح ذیل می باشد:

با عرض سلام خدمت دست اندرکاران رسانه خبری  نفت آنلاین
با توجه به آنکه در فصل اختصاص بودجه ۱۴۰۰ قرار داریم و قرار است در خصوص بودجه وزارت نفت نیز تصمیم گیری شود ، لیست خواسته های کارکنان رسمی نفت از وزارت نفت در سال پایانی دولت تدبیر و امید به شرح ذیل می باشد:

انتظارات کارکنان رسمی در سال ۱۴۰۰ از وزیر محترم نفت (با توجه به فصل اختصاص بودجه )   ۱- تکمیل ماده ۱۰ کارکنان.

با توجه به اجرا ناقص این ماده در سال ۹۹ کارکنان رسمی انتظار تکمیل این قانون درسال ۱۴۰۰ را دارند.

  ۲-اعمال شایستگی کارکنان در ابتدای سال ۱۴۰۰.

معمولا با گذشت چند ماه از سال شایستگی کارکنان پرداخت میشود در صورتی که تاریخ اجرا آن در ابتدا سال میباشد.  

۳-رفع محدودیت تعدیل مدرک کارکنان .

قانون تعدیل مدرک نفت با اینکه تا سال ۹۷ ممنوعیتی نداشت و عامل انگیزش و پرورش نیروهای متخصص بود ولی متاسفانه با بخشنامه وزارت با چالش همراه شده است.در این بخشنامه بندی با عنوان عطف به ماسبق وجود دارد که درخواست میشود این بند از بخشنامه وزارت حذف گردد و تعدیل مدرک کارکنان در بخشهای عملیاتی آزاد گردد .

  ۴-افزایش بی سابقه مالیات کارکنان نفت .

متاسفانه افزایش بی سابقه مالیات در سال جاری باعث شده که بسیاری از افزایشات کارکنان در سال جدید در برابر افزایش مالیات کسر شده خنثی شود و این موضوع باعث گله مندی کارکنان در سراسر کشور شده است.

  ۵-افزایش مبلغ نفت کارت ها.

در سال ۹۹ با اجرا ماده ۱۰ مبلغ نفت کارتها کسر گردید که در سال ۱۴۰۰ کارکنان انتظار بازگشت به مبلغ قبل و افزایش سالیانه آن را دارند.  

۶-اجرای کامل بخشنامه مناطق جنگی .

در این بخشنامه ۲۵ درصد پایه حقوق و یک پایه تشویقی به شرط سکونت کارکنان در مناطق مشروح در بخشنامه داده میشود.ولی هیچ کدام از بندهای آن اجرایی نشده است.  

۷-اجرا بخشنامه های حوزه ورزش کارکنان که قبل از کرونا و در شرایط کرونا با محدودیت روبرو شده اند. شامل برگزاری المپیاد ورزشی و مسابقات ورزشی و…..  

۸-افزایش مبلغ وامهای وزارت نفت با توجه به تورم سالیانه.  

۹-افزایش تعرفه پرداختی وزارت در استفاده از امکانات درمانی آزاد( دندانپزشکی و……) با توجه به رشد قیمت خدمات درمانی آزاد.
  شایان ذکر است اکثر موارد ذکر شده بدلیل عدم اختصاص بودجه در سال ۹۹ اجرایی نشده است که انتظار میرود در سال ۱۴۰۰ بصورت کامل اجرا شود. در پایان از رسانه خبری نفت آنلاین بابت حمایت از کارکنان رسمی صنعت نفت تقدیر و تشکر می نماییم. / از طرف جمعی از کارکنان رسمی وزارت نفت

منبع: نفت آنلاین

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *