اخبار داغ

آخرین خبرها از ساخت سریال «حضرت معصومه (س)»

جواد افشار که قرار است سریالی با محوریت زندگی حضرت معصومه (س) بسازد، عنوان کرد که کار نگارش فیلمنامه این سریال تقریبا به پایان رسیده است. به گزارش ایسنا جواد افشار که مهمان برنامه «همسایه» شبکه یک بود درباره ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» گفت: باعث افتخار من است که این توفیق نصیبم شده است. سال […]

اشتراک گذاری
05 آذر 1399
62 بازدید
کد مطلب : 10320

جواد افشار که قرار است سریالی با محوریت زندگی حضرت معصومه (س) بسازد، عنوان کرد که کار نگارش فیلمنامه این سریال تقریبا به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا جواد افشار که مهمان برنامه «همسایه» شبکه یک بود درباره ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» گفت: باعث افتخار من است که این توفیق نصیبم شده است. سال هاست که پیگیر این ماجرا بودم و از بدو ورودم  به این عرصه به فکر ساخت چنین سریالی بودم. فیلمنامه در مراحل پایانی نگارش است. بعد از چندین بار بازنویسی نسخه نهایی به زودی تمام می‌شود و اوایل سال ۱۴۰۰ وارد تولید می‌شویم.

افشار که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با سید کاظم احمدزاده گفت‌وگو می کرد، درباره احساسش به ساخت این اثر عنوان کرد: احساسم قابل وصف نیست بعد از ساخت این سریال، ما جهانی از آشنایی نسبت به حضرت معصومه (س) را داریم که برای مردم ما پوشیده است.

او افزود: مردم ما به خصوص دختران ایرانی و شیعه این حق را دارند که این بانوی گرانقدر اسلام را بشناسند و بدانند در چه جایگاهی هستند. وقتی موسی بن جعفر خودش را فدایی دخترش می داند باید بدانیم ایشان چه جایگاهی دارند. ایشان مسیر اهل بیت (ع) را در تاریخ از پلی عبور می‌دهند.

این کارگردان ادامه داد: در دوره عباسیان خفقان وحشتناکی حاکم بود و علی بن موسی الرضا(ع) با هجرتش در قلب دستگاه خلیفه عباسی توانستند جریان اهل بیت (ع) را ادامه دهند و نور را در برابر تاریکی به سرانجام برسانند. کسی که با هجرت و بیان احادیثش پیام امام رضا(ع) را کامل می‌کند حضرت معصومه(س) است که زینب ثانی است.

افشار با اشاره به اینکه سال‌هاست در فکر ساخت این سریال بوده است، گفت: من سال ۸۸ سفر حج رفتم و در آن‌جا یکی از خواسته هایم از خدا ساخت این سریال بود. از سریال «گاندو» به بعد هر کاری پیشنهاد شد را کنار زدم و از خود حضرت معصومه(س) خواستم این فرصت را ایجاد کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *