اخبار داغ

پتروشیمی کاوه در تأمین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها مشارکت می‌کند

هم‌زمان با تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور و با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی، پتروشیمی کاوه روزانه حدود ۲۰ تن اکسیژن تولیدی خود را در اختیار بیمارستان‌های کشور قرار می‌دهد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجتمع پتروشیمی کاوه اعلام کرد که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با […]

اشتراک گذاری
04 آذر 1399
88 بازدید
کد مطلب : 10075

هم‌زمان با تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور و با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی، پتروشیمی کاوه روزانه حدود ۲۰ تن اکسیژن تولیدی خود را در اختیار بیمارستان‌های کشور قرار می‌دهد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجتمع پتروشیمی کاوه اعلام کرد که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به تولید اکسیژن در واحد یوتیلیتی خود با عرضه روزانه حدود ۲۰ تن اکسیژن مایع به بیمارستان‌های کشور گامی مهم را در روند بهبود و کمک به بیماران کرونایی در کشور آغاز کرده و تاکنون اکسیژن به بیمارستان‌های هشت استان ارسال شده است.

بیمارستان‌های امام خمینی، لولاگر، ضیائیان، سینا، سلامت فردا و بهارلو در استان تهران، امام حسین شاهرود، خلیج‌فارس بوشهر، امام خمینی کنگان، امام رضا تبریز، امیرالمومنین مراغه، حجت کوه کمری مرند، فقیهی شیراز، باقرالعلوم اهر، جرجانی گرگان، بیمارستان‌های استان ایلام، بیمارستان‌های استان کرمانشاه و شارژ کپسول‌های مرکز درمانی و بهداشتی کنگان برای مصارف خانگی از سوی مشتریان کاوه، از دریافت‌کنندگان اکسیژن تولیدی مجتمع پتروشیمی کاوه بوده‌اند.

مجتمع پتروشیمی متانول کاوه در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار در سواحل غربی شهرستان دیر استان بوشهر واقع در پارس شمالی با ظرفیت تولید روزانه ۷۰۰۰ تن متانول با گرید AA بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده متانول جهان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *