اخبار داغ

مارون بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار خوزستان توزیع کرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته بسیج، هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۱۰۰ بسته نوشت‌افزاری به خانوارهای کم برخوردار رامشیر، رامهرمز و بخش غیزانیه اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1399
34 بازدید
کد مطلب : 9968

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته بسیج، هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۱۰۰ بسته نوشت‌افزاری به خانوارهای کم برخوردار رامشیر، رامهرمز و بخش غیزانیه اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون با اعلام این مطلب افزود: بخش بزرگی از این خدمات را بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به‌عهده گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات، محرومیت‌زدایی و انجام خدمات فرهنگی، آموزشی  و عمرانی را با جدیت پیگیری کرده‌ایم، افزود: در مجموع ۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزاری را در هفته‌های گذشته در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه تهیه و اهدا کردیم.

عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب نیز ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به کارآمد بودن بسیج صنعت نفت در حوزه‌های مختلف و آمادگی همیشگی این سازمان مردمی برای همکاری در حوزه‌های علمی، فناوری، فرهنگی، عمرانی و آموزشی گفت: خوشبختانه موفق شدیم از آغاز سال ۹۹ تاکنون، افزون بر گندزدایی، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی، از محل کمک‌های کارکنان، ۵ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و ۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزاری را تأمین و اهدا کنیم که در این میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز ۳ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی را به همجواران تأسیسات عملیاتی اهدا کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *