اخبار داغ

پیام تبریک مدیر کلینیک مشاوره کسب و کار استان خوزستان، به مناسبت گرامی داشت هفته جهانی کارآفرینی

مهندس طاهرزاده موسویان مدیر کلینیک مشاوره کسب و کار استان خوزستان طی پیامی فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در متن این پیام آمده است: کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین، نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1399
121 بازدید
کد مطلب : 9797

مهندس طاهرزاده موسویان مدیر کلینیک مشاوره کسب و کار استان خوزستان طی پیامی فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در متن این پیام آمده است:

کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین، نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها ایفا می کند، کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه، دارای نقش کلیدی بوده و تضمین حیات و بقاء کشورها نیازمند نوآوری، ابداع و خلق محصولات و خدمات جدید می‌باشد.

رویکرد اکثر کشورهای جهان در دهه های اخیر به موضوع کارآفرینی و توسعه آن، موجب گردیده موجی از سیاست های توسعه کارآفرینی در دنیا ایجاد شود.

کارآفرینی مهم ترین منبع نوآوری، اشتغالزایی و توسعه می باشد. توسعه کارافرینی رشد اقتصادی را افزایش داده و اثرات مثبتی مانند بهبود وضعیت رفاهی مردم، کاهش فقر، افزایش اشتغال در جامعه به وجود می آورد.

کارآفرینی سبب پیدایش محصولات، خدمات، روش ها، سیاست ها، افکار و راهکارهای نو برای حل مشکلات جامعه می گردد.

در حقیقت کارآفرینی نه تنها به عنوان یک نیروی محرک و سازنده اقتصادی، بلکه در بعدی گسترده تر به عنوان یک عامل پویای اجتماعی مورد توجه می باشد.  

ضرورت تدوین و اجرای برنامه ملی توسعه کارآفرینی در جهت دستیابی به اهداف چشم انداز بیست ساله و توسعه پایدار کشور امری بدیهی به نظر می رسد. با عنایت به نام گذاری هفته جهانی کارآفرینی، ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه کارافرینی، باید آن را فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء جایگاه کارآفرینان و معرفی الگوهای موفق عرصه کسب وکار وکارآفرینی به جامعه  قرار داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *