اخبار داغ

بهبود مدیریت شرایط اضطراری در حوادث پتروشیمی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیریت حادثه پتروشیمی بندر امام را که حادثه‌ای با ظرفیت خطر فراوان بود، آزمونی موفقیت‌آمیز دانست. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا در یازدهمین نشست فرماندهی حادثه شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بررسی دقیق حادثه انفجار و […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1399
59 بازدید
کد مطلب : 9805

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیریت حادثه پتروشیمی بندر امام را که حادثه‌ای با ظرفیت خطر فراوان بود، آزمونی موفقیت‌آمیز دانست.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا در یازدهمین نشست فرماندهی حادثه شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بررسی دقیق حادثه انفجار و آتش‌سوزی واحد آروماتیک شرکت پتروشیمی بندر امام که با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه ایمنی و آتش‌نشانی و پدافند غیرعامل با هدف درس‌آموزی از حوادث تشکیل شد، اظهار کرد: نتیجه تلاش‌های چند ساله منطقه برای توانمندسازی همه‌جانبه در ‌مقابله با شرایط اضطراری، این‌چنین در حوادث خود را نشان می‌دهد تا با قدرت، کنترل، تمرکز و به‌ دور از آشفتگی بتوان بر حوادث غلبه کرد.

وی شرکت‌های منطقه را به حرکت قوی‌تر به سمت پیشگیری از حوادث ترغیب و بر اهمیت تعمیرات دوره‌ای (PM & CM) در زمینه پیشگیری تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حادثه پتروشیمی بندر امام را حادثه‌ای با ظرفیت خطر فراوان ارزیابی کرد و گفت: این حادثه می‌توانست پیامدهای بزرگ و مخربی داشته باشد و مدیریت آن برای ما آزمونی موفقیت‌آمیز بود.

واحد آروماتیک شرکت پتروشیمی بندر امام عصر روز جمعه، دوم آبان‌ماه، پس از یک انفجار، دچار آتش‌سوزی شده بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *