اخبار داغ

کرونا به کسب و کار بانوان آسیب جدی زده است

اهواز- سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: کسب و کارهای مربوط به اشتغال بانوان به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده اند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، زینب پارسا فخر شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از بانوان انجمن زنان کارآفرین خوزستان و فعال در بازارچه خوداشتغالی به وضعیت […]

اشتراک گذاری
01 آذر 1399
146 بازدید
کد مطلب : 9511

اهواز- سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: کسب و کارهای مربوط به اشتغال بانوان به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده اند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، زینب پارسا فخر شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از بانوان انجمن زنان کارآفرین خوزستان و فعال در بازارچه خوداشتغالی به وضعیت و مشکلات بازارچه خوداشتغالی بانوان اشاره کرد و گفت: بر اساس مواردی که توسط بانوان غرفه‌دار بازارچه خوداشتغالی بانوان کوی رمضان اهواز مطرح شد، برای رفع این مشکلات از طریق متولیان مربوطه به طور سریع اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا کسب‌وکارهایی که متولیان آن بانوان هستند، آسیب جدی دیده‌اند و به منظور فروش محصولات تولیدی بانوان، تدابیر و راهکارهایی اندیشیده شده است.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در پایان گفت: علاوه بر حل مشکلات این بازارچه به عنوان تنها بازارچه فعال زنان سرپرست خانوار اهواز، با تدابیر اندیشیده شده از ظرفیت فضای مجازی نیز برای فروش محصولات این بازارچه استفاده خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *