اخبار داغ

طرح مدیریت محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در وزارت نفت ابلاغ شد

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضع و روند بیماری کووید- ۱۹ از سوی اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت ابلاغ شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، پیرو بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ روز سه‌شنبه (۲۷ آبان‌ماه) معاون رئیس جمهوری […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1399
38 بازدید
کد مطلب : 9461

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضع و روند بیماری کووید- ۱۹ از سوی اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت ابلاغ شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، پیرو بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ روز سه‌شنبه (۲۷ آبان‌ماه) معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی با موضوع تصمیم‌های چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا درباره نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ادارات از یکم آذرماه ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضع و روند بیماری کووید- ۱۹ از سوی اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت ابلاغ شد.

جزئیات این طرح به شرح زیر است:

۱- واحدهای تولیدی، بهره‌برداری و انتقال نفت و گاز، پالایشگاه‌های نفت و گاز، تلمبه‌خانه‌ها و مراکز تقویت فشار گاز، انبارها و تاسیسات پخش، واحدهای ان‌جی‌ال، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و درمانگاه‌ها و موارد مشابه در شمول این بخشنامه قرار ندارند.

۲-  تشخیص خدمات ضروری و خدمات عادی در صنعت نفت با «ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید- ۱۹» است. با توجه به فوریت و تا پیش از نهایی شدن موضوع توسط ستاد یادشده، هریک از مدیران، رؤسا و سرپرستان واحدها با توجه به ضرورت استمرار چرخه انجام ماموریت‌ها شامل انجام عملیات و ارائه خدمات اصلی مشخص شده، نسبت به کاهش حضور کارکنان تحت مدیریت براساس تقسیم‌بندی وضع سه گانه هشدار (زرد، نارنجی و قرمز) و میزان مجاز حضور کارکنان (جدول ذیل) اقدام نمایند.

– وضع هشدار شهرها بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی کرونا که هفتگی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود با ابلاغ هفتگی «ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید- ۱۹ » برای هفته‌های بعد ملاک اقدام است.

– تعیین نوع فعالیت‌ها اعم از ضروری و عادی از سوی ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید- ۱۹ انجام می‌شود.

۳- با توجه به ضرورت کاهش حضور کارکنان، اولویت با اجرای مقررات دورکاری بوده و کاهش حضور دیگر کارکنان تا سقف میزان مندرج در جدول مشمول «ضوابط مرخصی ارفاقی شرایط ویژه کرونا» خواهد بود.

۴- ضمن تاکید بر لزوم رعایت سایر مراتب مورد اشاره در بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور، دوباره یادآوری می‌شود کاهش حضور کارکنان به هیچ عنوان نباید منجر به ایجاد وقفه و خلل در انجام عملیات اصلی صنعت نفت شامل تولید، بهره‌برداری، انتقال، پالایش، توزیع و … و همچنین ماموریت‌های فرعی شرکت‌ها/ مدیریت‌ها شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *